1,1 k mentions J’aime. Is there a Doritos crash course 2 I saw there was a doritos crash course 2 that came on 2013 but when i searched it up it wasn't on the store is it on the xbox store or did it used to be ??? It was released for free on May 8, 2013 on Xbox Live Arcade. Similiar to the first game, avatars controlled by the players will participate in obstacle courses. Doritos Crash Course 2 sur X360 : Code, Gameplay, test, sortie, trailer de Doritos Crash Course 2 un jeux de type Course, Plate-forme Doritos Crash Course 2 is a 2.5D sidescrolling platforming advergame developed by Behaviour Interactive for the Xbox 360.

Welcome to the official Doritos Crash Course 2 facebook page. You can follow the question or vote as helpful, but you cannot reply to this thread. je viens de le faire, il me manque 2 étoiles sur ce parcour 1 minute 02 j ait fait - page 10 - Topic Doritos crash course 2 ! This thread is locked. moi je suis toujours bloquer a ce putin d ecran d aceuil qq a une solution merci car sa fait une semaine que sa marche pas merci - page 4 - Topic Doritos Crash Course 2 … Run, jump, slide and wall jump your Avatar through many levels. du 07-05-2013 03:35:51 sur les forums de jeuxvideo.com Doritos Crash Course 2. Game rating E: (Everyone) Dans Doritos Crash Course, incarnez votre avatar et disputez une course d'obstacles aussi hilarante que spectaculaire. Cavalez à travers 15 niveaux endiablés dans 3 pays différents et mesurez-vous à vos amis ou votre famille, jusqu'à quatre joueurs simultanément en local ou sur Xbox LIVE.